Reparació Centraleta Netcom Neris 2 IP a Barcelona

Data de projecte: 
2014/08
Localitat (Zona): 
Barcelona
Equip / Servei: 
Centraleta Telefònica Netcom Neris 2 IP
Necessitat: 
Restablir la comunicació telefònica
Solució aportada: 

Despatx jurídic d'advocats de Barcelona contacta amb el departament tècnic de Telecon Sistemas per informar d'una avaria telefònica a l'empresa i la necessitat de reparació de la seva centraleta Netcom Neris.

El client comenta que de sobte es van quedar sense línia, i que des de llavors no poden ni fer ni rebre trucades.

Un dels nostres tècnics de Telecon Sistemas es desplaça al despatx d'advocats per revisar la centraleta digital Netcom Neris 2 IP i la resta de la instal·lació telefònica.

Des d'un primer moment, el nostre tècnic detecta un problema en el SAI (equip connectat entre la xarxa elèctrica i la centraleta, que ofereix un marge de temps de per evitar que la centraleta es vegi afectada per interrupcions del subministrament elèctric).

El SAI no mostra cap tipus d'activitat, els leds estan apagats, indicatiu que podria estar avariat.

Es procedeix a reconnectar la centraleta telefònica directament a la xarxa elèctrica sense passar per el SAI, i es realitzen proves tant de veu com de l'alarma que tenen connectada al despatx. Els resultats són correctes, per la qual cosa confirma que ja funciona amb normalitat.

Finalment, es realitza la instal·lació d'un nou SAI en substitució del avariat, per acabar d'assegurar les comunicacions telefòniques en cas de tall de llum.

Premi aquí per a més informació sobre el servei tècnic i reparació de centraletes telefòniques Netcom Neris.

Temps d'execució: 
2 hores (desplaçament inclòs)
Resultat Final: 
Centraleta Telefònica Netcom Neris 2 IP funcionant correctament
Imatge de Centraleta Telefònica Netcom Neris 2 IP

Contacti aquí amb Daratel – Telecon Sistemas per més informació.

També pot contactar a través del nostre Telèfon central d'Informació:

Servei Tècnic contacte Telecon Sistemas Barcelona: 932 289 110