Servei tècnic i reparació de centraletes telefòniques Ericsson

Telecon Sistemes dins de l'ampli ventall del nostre servei tècnic, incloem el suport i la reparació de centraletes Ericsson.

Aquest suport inclou sistemes de comunicació telefònica empresarial com pot ser el model Ericsson BP250 o el model modular Ericsson MD110 i abasta tant aspectes de connectivitat com ampliació extensions, missatge de veu, xarxes privades, etc.

Imatge de Centraleta telefònica Ericsson BP250

Les incidències més habituals que requereixen del servei tècnic de centraletes telefòniques Ericsson són:

Problemes de hardware a la central telefònica Ericsson:

  • Errors de hardware a la placa base o la font d'alimentació de la centraleta telefònica.
  • Reprogramació i configuració de VPN, IP i WIFI associat a la central.
  • Problemes de connectivitat i errors en el hardware associat a la centraleta telefònica, com ara els mòdems o routers de connexió a l'operador de telefonia.
  • Fallades i errors en el cablejat de la xarxa de telefonia que afectin les comunicacions
  • Reparació de les connexions de xarxa entre la centraleta telefònica i les extensions o els telèfons de l'empresa associats a la central.

Problemes de configuració de la centraleta telefònica Ericsson:

  • Configuració o programació de la central telefònica per un reinici accidental del sistema o un desconfiguració de la centraleta.
  • Actualització del software i hardware de la centraleta telefònica, perquè el funcionament de la centraleta Ericsson sigui l'òptim i amb les màximes funcionalitats.
  • Solucions per als les necessitats relacionades amb les extensions de la centraleta Ericsson. Com el servei tècnic Ericsson per afegir, modificar o eliminar extensions i telèfons en la seva instal·lació telefònica
  • Trasllat d'extensions dins de l'empresa per reubicació del personal (amb la instal·lació de cablejat estructurat) en cas que fos necessari.
  • Instal·lacions i configuracions de les línies de Fax associades a la centraleta telefònica Ericsson.
  • Errors transferint trucades, amb contestadors i call center (operadora automàtica).
  • Configuració dels missatges de veu de la central telefònica o suport tècnic per missatgeria unificada.

Per a un complet servei tècnic Ericsson a Barcelona (Catalunya, Espanya), i per tenir funcionant correctament les comunicacions de la seva empresa amb la centraleta telefònica Ericsson, contacti amb Telecon Sistemes.

En Telecon Sistemes oferim el servei tècnic i la reparació de les centraletes telefòniques Ericsson a tot Catalunya (a les províncies de Barcelona, Tarragona, Lleida i Girona), amb desplaçament i suport en remot a les diferents localitats d'aquestes províncies com són: Hospitalet, Badalona, Santa Coloma, Cornella, Terrassa, Sabadell, Granollers, Manresa, Mataró, Figueres, Lloret, Blanes, Vilanova, Reus, Tortosa, Cambrils, Salou, Valls, Vendrell, etc ...

Accedeixi al nostre formulari de petició Servei Tècnic Centraletes Telefòniques Ericsson per demanar suport del nostre equip tècnic per a la reparació del seu Central Ericsson.

Formulario Peticion asistencia Servicio Tecnico Centrales Telefonicas Ericsson

També pot contactar a través del nostre Telèfon de Servei Tècnic:

 Servei Tècnic Centraleta Ericsson Barcelona