- Inici
- Servei Tècnic
- Productes
- Serveis
- Xarxes
- Centraletes
- Solucions
- Office 365
- Operador Virtual
- Bloc
- Contactar
Immobiliària amb seu a Figueres (Girona) contacta amb el servei tècnic de Telecon Sistemas per demanar pressupost de reparació d'una centraleta Alcatel OXO compact.
El client explica que tot i que es graven missatges al contestador, aquests no poden ser escoltats posteriorment.
Un dels nostres tècnics es desplaça in situ per determinar la causa de l'avaria:
Finalment el tècnic determina que es tracta d'una avaria de la placa de la CPU la qual ha de ser reparada. De manera provisional, s'aconsegueix gravar un missatge on s'indica un número de telèfon on la bústia de veu funciona correctament.
Se li envia un pressupost al client per al canvi de placa de CPU. Un cop acceptat, es concreta una dia on es procedeix a la substitució de la placa avariada per la nova.
Per assegurar que tot funciona correctament es realitzen tant proves de funcionament general com més específiques per confirmar que el problema amb les bústies de veu s'ha solucionat.
Premi aquí, per més informació sobre reparació de centraletes telefòniques Alcatel.
Contacti aquí amb Daratel – Telecon Sistemas per més informació. També pot contactar a través del nostre Telèfon central d'Informació: |