- Inici
- Servei Tècnic
- Productes
- Serveis
- Xarxes
- Centraletes
- Solucions
- Office 365
- Operador Virtual
- Bloc
- Contactar
Estudi d'arquitectes de Barcelona es posa en contacte amb el servei tècnic de Telecon Sistemas per reportar un problema amb la seva línia telefònica i la centraleta PANASONIC KX-ta308 associada.
El problema de base és que no poden fer ni rebre trucades a l'empresa, i el client comenta que no s'escolta senyal al despenjar els telèfons instal·lats.
El nostre tècnic realitza uns tests i proves externes per confirmar el problema reportat en l'enviament i recepció de trucades telefòniques.
A continuació, per esbrinar l'origen del problema i proposar una solució es desplaça a les oficines del client.
Un cop allà es procedeix a la revisió de la centraleta telefònica, una Panasonic model KX-TA308, així com revisar i fer proves amb un fax connectat en paral·lel a la línia telefònica.
El fax funciona correctament però la centraleta Panasonic falla. D'acord a les proves realitzades, el nostre tècnic determina que el problema resideix en el mòdem integrat amb la centraleta, que en fallar provoca la desconnexió de les línies d'entrada i sortida.
Un cop solucionat el problema amb el mòdem, la centraleta Panasonic KX-TA308 torna a funcionar.
Premi aquí, per més informació sobre el servei de reparació de centraletes Panasonic.
Contacti aquí amb Daratel – Telecon Sistemas per més informació. També pot contactar a través del nostre Telèfon central d'Informació: |
![]() |