- Inici
- Servei Tècnic
- Productes
- Serveis
- Xarxes
- Centraletes
- Solucions
- Office 365
- Operador Virtual
- Bloc
- Contactar
LG ha participat per primera vegada al saló internacional de la indústria Digital Signage, o cartelleria digital, LG ha presentat les seves últimes propostes per a un mercat de gran potencial.
"La cartelleria digital ha entrat amb força en tot tipus de superfícies com a nova solució professional de publicitat digital", segons el director de Business Solutions de LG Espanya.
LG destaca la pantalla LCD de 42 polzades M4224F transflectiva per a exteriors que no només ofereix gran qualitat de visionat durant el dia també durant la nit gràcies a un llum interna que millora la visibilitat del panell.
De 42 polzades són el M4224C, un monitor panoràmic Full HD amb marc ultrafí, múltiples possibilitats de connectivitat i possibilitat de muntar Vídeo Walls i el M4210D, capaç de mostrar dades en 3D sense necessitat d'ulleres amb una profunditat de fins a 90 mil·límetres.
Igualment importants són els models de 47 polzades ja existents en la gamma de productes de pantalles per a publicitat digital de LG, com són la pantalla professional LG M4720CCBA i la pantalla LED LG 47WV30 per a solucions de vídeo wall o pantalles en mosaic.
El més important "és comunicar en temps real, en qualsevol punt remot de qualsevol punt del món ", els productes que la companyia LG mostra a la fira o la importància del mercat Digital Signage sobre el qual afirma que "és el futur de la publicitat".
Per a més informació sobre els productes de publicitat digital de LG, podeu contactar amb Telecon Sistemes.